sobota 10. října 2015

New Yorský styl úpravy obočí



Abyste neřekli že jsem až moc velká konzerva v oblasti úpravy obočí rozhodla jsem se testnout ještě jednu vychytávku...i když přiznám se, že po posledním zkoušení jsem byla spíše skeptikem než nadšeným objevitelem. A ! 
Byla jsem moc mile překvapena! 

Produkt na úpravu obočí od Maybelline je totiž jedním z těch, které vám perfektně poslouží při dodávání lehkého zabarvení a hlavně tvaru a líčení s ní vám zabere minimum času. 

Krémová barva je koncipovaná v tubičce a nanáší se pomocí zvláštně tvarovaného a trošku tvrdšího kartáčku, se kterým se mi ale moc hezky manipulovalo. Barva není moc pigmentovaná, ale na druhou stranu, když chcete uchovat vzhled přirozeného a přesto upraveného obočí, tak je tahle vychytávka ideální variantou. 

Kartáček seženete v každé drogerii ve stojanech s Maybelline kosmetikou za poměrně slušnou cenu a je to rozhodně jedním z těch produktů který byste měli omrknout, pokud vás aktuálně baví trend přirozeného obočí. 

 Spolu s řasenkou Sensational, kterou jsem recenzovala ZDE jsou teď mojí oblíbenou dvojkou. Plní to co slíbí, a hlavně je líčení s nimi jednoduché, rychlé a výdrž optimální...co víc si přát ;). 


5 komentářů:

  1. Já používám gel na obočí od Alverde, ale až mi časem dojde nebo vyschne, tak asi vyzkouším tento nebo jiný z drogerie, teď se s těmi gely docela roztrhl pytel :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Já na obočí používám pouze tužku.. Ale po nějakém gelu se už dívám :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda gelové řasenky na obočí. Tuhle jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda gelové řasenky na obočí. Tuhle jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud má člověk "Brežněva" vlastního, jsou gely ideální. Já ale potřebuju vyplňovat a gely jsou na mě "moc slabé".

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...