neděle 18. října 2015

Care about hair

Vlasům věnuje většina z nás určitě náležitou a důkladnou péči. Ovšem z vlastní zkušenosti vím, že se občas můžeme dopouštět chyb, které si třeba ani neuvědomujeme. Díky tomu pak jen těžko dosahujeme jejich vytouženého krásného vzhledu.




Mým vlasům se hodně ulevilo, když jsem: 

1. přestala používat klasické gumičky s kovovými sponami, které mi vlasy občas vytrhávaly nebo je spínaly tak pevně, až se začaly lámat

2. začala používat tangle teezer. Konečky jsem začala rozčesávat zásadně při držení vlasů v pěsti a přestala jsem vlasy tahat, ale spíš je jemně rozmotávat, a to ať už prsty nebo hřebenem 

3. Myjete si vlasy taky šamponem na dvakrát? Někdo tvrdí, že je to lepší, jiný zase že ne. No každopádně já je dvakrát myji šamponem a pak maskou. Ale co je důležité na závěr vlasy pořádně a dlouze opláchnout, aby se z nich vymyly všechny zbytky šamponu a masky, a pokud vám přijde, že máte vlasy málo lesklé, zkuste je na posledních pár vteřin oplachovat studenou vodou ;). Efekt se brzy dostaví ;). ( i když je to zvláště v zimě poměrně náročná procedura ;)

4. Barvíte se? Já třeba ano, už dlouhou dobu. Ale důležité, a to i při domácím barvení nebarvit pokaždé vlasy až do konečků. Ba naopak barvit jenom nezbytně nutnou délku vlasů po odrostu. Barva, nebo alespoň většina z nich, vlasy vysušují ..... takže při pravidelném barvení celé délky se vám může hravě stát, že vám barva vlasy tak vysuší, že nebude jiné cesty než sestřih ;).

5. Třepí se vám konečky? Zkuste si na noc vždycky do vlasů nanést olej, nebo olejovou bázi a vlasy zaplést je do copu. Olej se i v něm moc hezky vstřebá a vlasy si budou celou noc držet větší hydrataci a po pár dnech uvidíte, že vaše konečky "začnou chytat nový dech" ;).


A úplně na závěr malý tip: při parfémování zkuste nanést malinko parfému i do rozpuštěných vlasů.
Docílíte tak krásného zahalení do parfému, aniž byste jej na sebe nanesli zbytečně moc ;).  

Krásnou neděli a do nového týdne vykročte pravou nohou ! :)

5 komentářů:

  1. Hezký článek :) Tangle teezer taky miluju, olej je moje must have :) Ale nevěděla jsem třeba o tom barvení celých vlasů :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám hodně ráda pevný culík. Když už mám mastnější hlavu, ráda jej nosím. Necítím se dobře,pokud to, co na hlavě vytvořím, dostatečně pevně nedrží. Raději chodím prostovlasá :-) .

    OdpovědětVymazat
  3. Já už si nedokážu představit svou hair care rutinu bez olejíčku :) Nevím, co jsem bez něj dřív dělala :D

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  4. Parfém do vlasů také používám , při jemném pohození vlasů se vůně uvolňuje, paráda, jinak vlasy si doma barvím, ale dělám to tak , že barvím od kořínků , nechám působit a do délek nanesu barvu až na posledních 5 minut a používám spíše přelivy. http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já si parfém do vlasů taky dávám :) a od toho co jsou na trhu gumičky ala telefonní dráty, tak nepoužívám žádný jiný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...