neděle 25. října 2015

Domácí lázně s Dove / Derma Spa


 

Dove a jeho nové řady tělové kosmetiky jsou jednoznačně ideální na večerní domácí hýčkání. Já jsem testovala řadu Goodness3, která příjemně voněla exotickou květinovou vůní. Řada obsahuje tělové mléko, krém na ruce, olej na tělo a tónovací tělové mléko a má výraznější parfemaci než jsem u ostatních produktů Dove nebo jejich jiných řad zvyklá. 

Nejvíce mě oslovil právě olej, který v sobě obsahuje jemné zlaté třpytky a je absolutně nejlepším olejem na domácí masáže, který se dá běžně sehnat v každé drogérii. Většina z olejů se totiž poměrně rychle vstřebávají do pokožky, takže když si chcete užít příjemné chvilky spotřebujete na jednu masáž minimálně půlku tuby, u tohoto oleje stačí pár kapek a máte vystaráno ;) (osobně ozkoušeno;) .
Má středně hustou konzistenci a moc příjemnou exosticky-ovocnou vůni, která koresponduje s vůní celé řady. 

Tělové mléko, mě svou parfemací na čerstvě oholené pokožce malinko dráždilo, ale ta vůně ! Ta je ! A hlavně vydrží. 
Krém umí středně hydratovat, hezky se vstřebává a manipulace s ním je moc příjemná, stejně jako s krémem na ruce. Který je ideálním společníkem na chladné dny a pod rukavice ;). 

Posledním produktem z řady je tónovací tělové mléko, které jsem zatím ještě nezkoušela a o kterém se určitě dočtete brzy v dalším článku. Zatím si totiž užívám své blednoucí kůže a do zlata se budu ladit zase až na plesovou sezónu ;). 

Ceny produktů : 

Tělové mléko - 169,-
Tělový olej - 299,-
Krém na ruce - 129,-












Za mě je to řada, která si myslím dokáže zpříjemnit chladný večer nejedné z nás a určitě se na ni vyplatí mrknout ;). Zvláště pak, pokud už plánujte vánoční dárečky pro své blízké ;). 

3 komentáře:

  1. tělové mléko mám a chválím ho :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako dárek by to určitě bylo moc hezké, moc se mi líbí i ty obaly, působí tak jemně a čistě :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Dove mám moc ráda, protože nedráždí moji pokožku. Určitě na tyto produkty v blízké době mrknu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...