čtvrtek 19. listopadu 2015

O mých očních krémech, uceleně a otevřeně !

Oční krémy jsou pro mě v posledních letech poměrně rozsáhlou kapitolou péče o pleť, a to hlavně díky tomu že pro mě byly v době dospívání absolutně neprobádanou oblastí. 
No co, všechno je jedno poprvé. 


A tak jsem se ve dvaceti vrhla na testování neprobádané oblasti.
 Začala jsem krém od Nivei, od které jsem slibovala hodně muziky za málo peněz. A musím říct, že na první krém to pro mě byla skvělá volba. Jemně hydratační a hlavně "zvykací". 
Krém mě nedráždil, měl příjemnou krémovou konzistenci a moc hezky se s ním pracovalo, na jedno použití jej stačí malinko a vydrží.  Dodnes jej ráda doporučuji kamarádkám, které hledají oční krém do 150 Kč maximálně do 200 Kč. 

Jako další jsem zkoušela oční krémy od Balei, Garnier ale žádný nebyl takový jako Nivea, jenom jsem díky tomu ztratila důvěru v oční krémy z drogérie. 

A proto jsem celá natěšená a s plným prasátkem přešla do lékáren, a jejich nabídky. 
Začala jsem u Biodermy, s bohužel velkým zklamáním. 
Oční krém totiž byl na mě málo hydratační, spíše gelový než krémový a na můj vkus trošku víc tekutý :(. 

Ovšem tehdy jsem na něj vychytala skvělou akci, kdy se dal krém pořídit za 99 Kč, takže jsem polkla, zklamání zkousla a vydala se na testování do parfumerie. 
Narazila na značku Benefit a částečně se zamilovala. 
Bohužel ne v oblasti očních krémů, ty mě zklamaly na plné čáře, místo něj jsem totiž v kalíšku, který řekněme si na rovinu nestojí zrovna málo, byla divná zapáchající hmota, která mě v oblasti kolem očí po nanesení pálila a byla absolutně nevstřebatelná, a téměř se s ní nedalo pracovat. 


A jak už tak v životě bývá po zklamání naštěstí přišel krém, který všem ostatním očním krémům vylepšil reputaci ;). 
Přesně takovým krém byla Ideália od Vichy, která mi skvěle sedla, hezky se nanášela, poměrně hezky hydratovala a ještě k tomu působila trošku jako rozjasňovač. Ideália má krémovou strukturu a mírně pleťové zabarvení, zřejmě pro lepší korekci kruhů pod očima ;). 

Závěrem, a jako poslední oční krém jsem zkoušela Mary Kay, který je ze všech jmenovaných asi nejvíce hydratační a nejvíce maskuje jemné vrásky kolem očí a kruhy. 
O něco malinko horší je manipulace s ním, protože je hutnější a jeho složení má neobvyklou strukturu velmi hustého gelového krému. Ale jako krém mě velmi překvapil. 


Suma sumárum jsem zjistila, že dokonalý krém pořád hledám. A učím se jej používat pravidelně ráno večer. Po vyčištění a péči. Jako "to nejlepší" na konec ;). Ale už vím, že by měl být hydratační, krémový, příjemný středně hutnou konzistencí, nedráždivý, ideálně malinko krycí a rozjasňující, a která dva mi tedy sedly nejvíc? Určitě Ideália a Mary Kay, ty vám mohu klidně doporučit ! :)

PS.: Na Mary Kay chystám brzy ucelenější recenzi ;). 

Krásný čtvrtek :)!

10 komentářů:

  1. Já taky stále hledám dokonalý oční i denní krém. Zatím nejlepší byl oční krém Clinique z řady laser focus. Benefit jsem měla a přišel mi takový normální.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, tejto recenzii som sa potešila, nakoľko si teraz hľadám krém, ktorý by okrem hydratácie potlačil aj tmavé kruhy. Na Idéaliu od Vichy som veľmi zvedavá, mám vzorku, takže zajtra ju rovno aj vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oční krém mám jen jeden a používám ho jen zřídka :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to taky trvalo než jsem se je naučila používat pravidelně ;).

      Vymazat
  4. Oční krém od nivey jsem si pořídila na tvé doporučení, ale přišlo mi, že hodně rychle zmizel :-( Vichy mám ráda, ale určitě ještě nějakou dobu budu přežívat hlavně na jejich pečující kosmetice na celou pleť, než si od nich pořídím drahý krém na oční okolí, který zatím ještě tak nepotřebuju ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně, mně zase vydržel poměrně dlouho...na můj vkus ;). Já používám oční krémy už delší dobu, raději dřív než-li později ;).

      Vymazat
  5. Za sebe můžu doporučit petrželkový nebo kozí od Ziaji , asi si řekneš, že to je hrozně levné (cca 79Kč) a nemůže to být dobré , ale opak je pravdou a nechápu jak může být tak levný a tak dobrý zároveň .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjaja a Ryor jsou na dobré a levné experti ;). Takže to mu věřím a mrknu po něm ;). Moc děkuji za tip ! :)

      Vymazat
  6. Od vánoc používám avokádový oční krém od značky Khiels má takovou zvláštní texturu, zpočátku je mastný ale dost rychle se vsákne a úžasně hydratuje! z vyšší cenové (600,-) ale můžu doporučit!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...