pátek 16. října 2015

My everyday make-up routine


Můj aktuální denní líčící rituál se stále skládá cca z pěti až osmi minut líčení, do kterého se vejde pár mým nejoblíbenějších a nejúčinnějších produktů, se kterými se mi hezky pracuje, vydrží bez problémů na pleti celý den, a co mají, to zkrátka plní. 


Mezi aktuálně nejpoužívanější produkty, které tohle všechno, rozhodně patří Clarins TRUDE RADIANCE make-up v odstínu 109 (recenze ZDE), rozjasňující korektor Clarins v odstínu 2 (recenze ZDE) a samozřejmě pudr Yves Rocher v odstínu Beige moyen (recenze ZDE). 

Co se konturování týká aktuálně kombinuji bronzer Luxe od Avonu v odstínu Warm Glow a tmavý pudr ;). 
A absolutně jsem se zamilovala do tvářenky Chanel (recenze ZDE), která sice není růžová, jak je u mě zvykem ale umí kouzla ;). 

Paletky stínů střídám, ale možná by pro vás mohla být zajímavá paletka Nude od Maybelline, o které už jste určitě četli spoustu recenzí a článků a mě prostě baví (recenze ZDE). 

A mezi další produkty, které mi každé ráno pomáhají patří řasenka Sensational od Maybelline (recenze), korektor od Yves Rocher v odstínu 200, gel na obočí taktéž od Maybelline, o kterém jsem psala recenzi nedávno a najdete ji pod TÍMTO odkazem a tužku pro kouřový efekt líčení od Lóreal, která vážně stojí za to ;) (recenze ZDE). 

A to je všem....mých pár minut ;). 
A jak to máte s líčením vy? Věnujete mu ráno víc času než já? A produkty? Máte své oblíbené nebo produkty často střídáte? 














8 komentářů:

  1. Hezký článek :) Mně líčení zabírá ráno tak 15 minut, nosím denně linky, řasenku, na obličej korektor, pudr a tvářenku, když se mi chce tak i rozjasňovač nebo bronzer :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení je jemné a krásné. Browdrama mám moc ráda.. A ta tvářenka má moc pěknou a zajímavou barvu :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tvářenka mě vážně baví ! Je super ! :)

      Vymazat
  3. Raní líčení mi moc času nezabere, vcelku používám stále stejné produkty, makeup Imperial od Dermacolu, krajkový pudr taktéž od Dermacolu , bronzer a rozjasňovač MRL, tvářenky střídám, linky řasenku a neutrální stín, samozřejmě podkladovou bázi jak na obličej tak pod oční stíny a nesmím opomenout korektor momentálně od Astoru, na obočí tužku od Lancome, a rtěnky střídám podle nálady :-) u tebe se mi líbí ta paletka , ale přemýšlím jestli vzít MRL nebo tuto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Tery to je asi podle barviček a ceny....co tě víc osloví, tahle je dobrá třeba na to, když se někdo učí pracovat s kouřovým líčením...není až tak moc pigmentovaná jako paletky od jiných značek, přitom vydrží, má hezké barvičky a je využitelná na každou příležitost ;).

      Vymazat
  4. super produkty, já osobně používám jen korektor, pudr a řasenku a hrozně obdivuju, když se umí někdo pořádně nalíčit a použít při tom více než tyto tři produkty :DD

    Adel z adeljulisova.blogspot.cz
    Velká podzimní GIWEAWAY o šperky, peněženku a hodinky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to přijde nebooooj ;). Poměrně dlouhou dobu jsem na tom byla stejně ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...