středa 14. října 2015

Kdy a jak projasnit pleť?





Věřím, že nejen u mě se občas podzim nese ve znamení únavy. A tak mnohdy vypadám celý den jako bych právě vstala, i když je krutá realita úplně někde jinde, však to znáte ;)..


Právě proto je pro mě projasnění pleti, nejen dekorativní kosmetikou, přes chladné období absolutním základem. 


A že nejen dekorativní kosmetikou? Ano! Naštěstí pro mě, a pro mnohé další O:-) se začala objevovat i pečující kosmetika, která vám zajistí nejen potřebnou hydrataci, ale také dokáže projasnit pleť a dodat jí svěží vzhled. Samozřejmě že v rámci možností, ale někdy stačí málo, a budete sami se sebou mnohem více spokojeni, ať je léto nebo zima ;). 

Já sama začala s projasňováním nejprve v dekorativní kosmetice. A to krémovými nebo pudrovými rozjasňovači, se kterými se skvěle pracovalo, a hlavně efekt byl hned znát. A to dělám do dnes ;). Rozjasňovač používám vždy až úplně na závěr při líčení. Aktuálně jsem stále věrná krémovému od značky Benefit, který se mi bohužel před focením zatoulal neznámo kam a pudrovému rozjasňovači od Dermacol. 

Nejčastěji si je nanáším pod obočí nebo na hranu lícní kosti, nad tvářenku ;). 



Mezi mé další tipy pro projasnění pleti je bílá tužka, kterou nanáším vždy na vnitřní hranu spodního víčka. Dokáže nejen opticky zvětšit oči, ale také si umí pohrát se světlem a tím vám dodá svěží vzhled. 

A že někdy ani to nestačí? Pak je potřeba nasadit těžší kalibr v podobě kleštiček na řasy, i ony umí zázraky ;). 

Na úplný závěr líčení jsem, zvláště na podzim a v jarních měsících naučila používat pudr od YSL, který nejen že dokáže pohltit nadbytečný maz na pleti, ale také v sobě obsahuje malé částečky, které se opět postarají o to, že budete vypadat mnohem víc svěží ;). 

No a co se rozjasnění v pečující kosmetice týká je mým favoritem řada Ideália skin od Vichy, zvláště pak její oční krém, který rozhodně vede v boji s únavou. 
Takže pokud hledáte nějaký opravdu rozjasňující oční krém, rozhodně vám jej doporučuji! Mě dochází, takže si brzy budu muset doplnit zásoby ;). 
A pokud by vám nestačil jenom projasňující oční krém zkuste řadu Ideália klidně celou ;). 

Ovšem i tak jsou někdy chvíle kdy je na únavu všechna kosmetika krátká. I pro ně mám jednu radu, pořádně se vyspat a pít hodně vody ;). Tedy alespoň tak to řeším já v nouzi nejvyšší ;). Protože spánek vás nic nestojí a také umí s pletí svá kouzla ;). 

Krásnou projasněnou středu! 

 

























5 komentářů:

  1. Leni, výborný článek! Jako by mi byl "šitý" na míru. Taky používám Ideálii a pěju na ni samé ódy. Velice mi vyhovuje, s pletí mi dělá zázraky, skutečně když mám takovou šedou, unavenou plet, tak ji krásně prozáří. Co se rozjasňovačů týče, momentálně používám High Beam od Benefitu a Kiko. V plánu mám pořídit si ještě Mary od TheBalm. A ty růžové oční stíny od Color Tatoo nosím denně. Jedny z nejlepších stínů, které mám.
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám na rozjasnění rozjasňovač z konturovacího setu od MRL a pak rozjasňující tužku na vnitřní linku. A dostatek spánku a voda je nejlepší pomocník. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Me nedavno prisel na testovani sjednocujici hydratacni krem od Avene, spise tedy make-up, krasne kryje a hlavne plet neskutecne rozjasni :)
    Super clanek ;)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda rozjasňovač z konturovací paletky od Makeup Revolutin, má super barvu :) Ale někdy mi poslouží i stín :) A rozjasňuju teda jenom lícní kosti nad tvářenkou :)

    Ili Libertad

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...