sobota 3. října 2015

In love by Chanel


Chanel...co k němu říct. Snad jen to, že málokdo mu odolá. A to nejen díky elegantnímu a minimalistickému vzhledu, ale taky díky tomu, že mít Chanel ve své sbírce vás řadí do jiné kategorie kosmetických nadšenců O:-). 

Já se s ním poprvé seznámila přes lesky na rty a mono stíny, které mě od sortimentu rozhodně neodradily, ba naopak. 

V tvářenkách jsem ovšem jasno neměla, rozhodovala jsem se mezi YSL, Diorem a právě Chanelem, který sice není úplně v matném provedení, ale narovinu - v téhle barvě to vůbec není na škodu. I název odstínu - "In love" to přesně vyjadřuje ;). 

Tvářenka je krásně a hodně pigmentovaná. Tak, že jsem to ani nečekala. Krásně se s ní pracuje, je malinko prašná, ale ne moc a hlavně vydrží celý den téměř beze změny. 

A i když je její cena vyšší, myslím že je to i tak skvělá investice do kousku, který vám bude skvělým společníkem ;). 

Tedy alespoň pro mě rozhodně je :).
A dokáže mi příjemnit každé líčení. 

Takže pokud pokukujete po nové tvářence, určitě Chanel nevynechejte. Věřím, stejně jako mě, i vás příjemně překvapí :). 




10 komentářů:

  1. No, tak ta je boží!! Tu nutně potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji taky na první pohled propadla :). Chanel má všech tvářenek moc krásné barvičky ! :)

      Vymazat
  2. Super recenze :) má opravnu nádherný design :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a hlavně obaly které vydrží takhle hezké po celou dobu, velký palec nahoru ! :)

      Vymazat
  3. Nádherná tvářenka. Od Chanel mám jen oční stíny, tvářence a rtěnce bych se nebránila :-)

    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky právě mono a díky nim jsem měla chuť Chanel zkoušet dál :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...