sobota 12. září 2015

TIP for SKIN


A je to tady zase ! Nový tip na čištění pleti! Po testování novinek od Vichy mám něco pro větší citlivky, a to od značky La Roche Posay, která nedávno přišla na trh s inovovaným složením produktů pro péči pleť. 

Sama jsem testovala micelární vodu v klasickém pojetí a také micelární vodu v pěně. 
Musím uznat, že produkty od La Roche nedráždí, pleť je po nich hezky zklidněná, čistá a svěží, čímž se nemohou chlubit všechny čistící produkty.

Takže pokud hledáte něco na čistění pleti, či nový tip na micelární vodu tak s La Roche, alespoň za mě, nikdy nemůže šlápnout vedle. Na La Roche je totiž, podle mě, krátká i Bioderma, a to už je co říct. 

Sám za sebe o tom totiž svědčí i fakt, že La Roche jako značku mají v oblibě i hollywoodské hvězdy jako je Gwyneth Paltrow, Anne Hathaway a samozřejmě francouzky ;). 

Pěnová micelární voda je za mě ideálním pomocníkem pro ranní rychlo-čistění, které pleť nevysuší, nepodráždí a připraví ji na následný make-up rituál ;). 

A proč se o tom zmiňuji právě teď? Protože po létě přichází další velmi náročné období, které pleť namáhá i vysušuje. Přichází totiž podzim a s ním i velmi chladná rána. Ovšem důkladné čištění a dobrá hydratace pleti nejen uleví, ale zajistí ji i nutný komfort a vám klidné spaní ;). 





Užijte si nákupní mánii s Marianne a nezapomeňte se pak pochlubit svými úlovky, třeba na FB nebo instagramu, a do komentářů mi napiště svůj nick, ať se můžu pokochat ;-). Já si totiž letos dávám od velkého šopování voraz ;). 

Moc děkuji za poskytnutí produktů k testování. 

2 komentáře:

  1. Produkty vypadají dobře :) Ještě jsem od La Roche nic neměla, ale kamarádka si tuto značku taky moc chválí :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušet ! La Roche má hodně co do sebe ! :) Hlavně na podrážděnou pokožku třeba sluníčkem, vysušením nebo chladem je to bájo ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...