pondělí 14. září 2015

Podzimní botník


Jednou za čas cítím nutkavou potřebu obměnit nejen šatník, ale i botník. A letošní rok se alespoň u mě nese v duchu hodně velkých (a jak už víte i nejen) garderóbových změn. 
Proto jsem si řekla, že by možná bylo fajn, kdybych některé z vás inspirovala, výběrem, barvou nebo tipem na nákup ;)......
Narovinu, očekávám teplý podzim, a jestli nebude, budu asi chodit v holinách. Jsem totiž z těch, kterým nepřirostly k srdci kotníkové (krátké) boty, ideální na podzim....nebo jsem alespoň nenašla žádné, které by mi přirostly k srdci natolik, abych si je musela koupit. 
Pokud máte nějaký tip sem s ním ! :)

A tak doufám v dlouhé babí léto, které bude přát jak balerínkám, lehkým teniskám tak i botám s otevřenou špičkou. 

Mezi mé letošní favoritky určitě patří semišové balerínky z Manga, maličko víc vykrojené tenisky od Lacoste, které jsem sehnala za skvělou cenu v prodejně Office shoes, a na závěr samozřejmě úžasné a dokonalé černé podpatkové boty s vykrojenou špičkou od Guess by Marciano, do kterých jsem se zamilovala na první pohled, a které mi - nevím proč - ale neskutečně moc připomínají film "Ďábel nosí pradu", nezdá se vám? ;)





A abych neumrzla, pořídila jsem se do bot i náležité vybavení v podobě perfektně padnoucích ponožek z Calzedonie....samo že za slevu při dnech Marianne ;). Nebyl to jediný nákup nebojte, ale o ty další se s vámi podělím až příště ;). 

Krásné pondělí ! :)



11 komentářů:

  1. Hezké botičky, ale spíš asi na takové to babí léto nebo teplá podzim viď? :) V dešti a 12 stupních by ti nožky asi umrzly :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, očekávám teplou vlnu, na 12 stupňů už mám kozačky :).

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji ! Taky si se zamilovala na první pohled že? ;).

      Vymazat
  3. Ty černé jsou opravdu perfektní! Hned bych je brala také. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  4. Flats are so cute! :)))

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Moje favoritky jsou ty balerínky, překrásné <3 Jen škoda, že já pořád kupuju černou,bílou a modrou a k černé kabelce se potom takovéto botky do hněda prostě nehodí :(
    Srdečně zvu tebe i všechny tvoje čtenářky na giveaway o rtěnku v tužce od Maybelline Color Drama, ve dramatickém, podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pozvání :). Jééé to já můžu různý kombinace, ale klasikou také nikdy nepohrdnu ;).

      Vymazat
  6. Krásné botky na podzim, nejvíce se mi líbí ty černé :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...