pondělí 21. září 2015

Lóreal stíny a ...stíny?



Před nějakou dobou mi v balíčku na testování přišlo pár zajímavých novinek, bohužel k jejich pořádnému testování a recenzování jsem se dostala až teď. Možná že jsem potřebovala v tropických teplotách od stínů a make-upových vychytávek trošku oddych, ovšem podzim je pro výraznější líčení ideální doba, alespoň ten krásně slunečný a teplý. 

 A proto jsem se s úderem září nadšeně pustila do testování nejen dnešních novinek. 

První z nich je tužka pro vzhled kouřového líčení z řady Super Liner, která se díky svému houbičkovému aplikátoru a seříznutému konci nanáší jednoduše a efektivně. A právě díky němu pak jednoduše a pár tahy dosáhnete efektu, který by vám jinak zabral ráno poměrně dost času ;). 

Já jsem s vychytávkou nadmíru spokojená a rozhodně je to za mě produkt, který se vyplatí vyzkoušet ;). 

Stejně jako mono stíny v odstínu Lumiere 502, které jsou pigmentované, jemné, máslové a je jednoduše radost s nimi pracovat...Jejich obal je poměrně bytelný a jako jejich jedinou nevýhodu vnímám fakt, že jsou malinko víc prašné ;). 

Duo je mým silným make-up kombem posledních dnů a vám jej mohu jednoznačně také doporučit !
Za mě je to od Lóreal Paris rozhodně krok tím správným směrem, byť je pořizovací cena obou produktů okolo 200 Kč. 







9 komentářů:

  1. ta tuzka sa mi velmi paci budem musiet obzriet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama jsem z ní fakt mile překvapená ! :) Určitě mrkni ;).

      Vymazat
  2. Tak tuzka vypada super, mam z teto rady linky a jsou bajecny. Libi se mi i stiny :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju z tý řady tu fixu nebo tekutou tužku nevím jak se jmenuje přesně ale tak je top top top a tohle mě jen ještě víc přesvědčilo o tom, že se řada moc povedla ;).

      Vymazat
  3. Tužku už jsem u pár blogerek viděla a nějak mě nezaujala :) Stíny jsou moc hezké :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Ty stiny vypadají dobre :) líčení se ti povedlo!
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, má oblíbená kombinace. Hlavně tedy poslední dobou ;-).

      Vymazat
  5. Super pigmentace, tyto stíny mám docela ráda:) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...