pátek 18. září 2015

Jewelry box


Tak dlouho jsem hledala dokonalou šperkovnici, až jsem ji konečně a čirou náhodou našla v obchůdku značky Carpisa, která pravidelně do svých kolekcí zařazuje kromě kabelek, taštiček a tašek i obaly na šperky, a to ať větší nebo menší. 

Mě osobně samozřejmě oslovila tak největší velikost, kterou v nabídce měli, a to hlavně z toho důvodu...no vlastně ze dvou. Ten první je o tom, že jsem hrozný bordelář, ale bojuji s tím a právě uklízení věcí na jedno místo je poměrně velký krok kupředu, který mi usnadňuje nejen život, ale také organizaci při úklidu ;). A ten druhý byl fakt, že ta největší šperkovnice byla ta nej-vymazlenější a nejčlenitější vůbec ;), a dokáže pojmout zásoby i těch náruživějších sběratelek bižuterie a šperků. 

Přiznám se vám bez mučení, že šperk v pravém slova smyslu tam mám pouze jeden. Prstýnek z bílého zlata, zbytek je bižuterie, kterou mám i tak moc ráda. 

Šperkovnice tedy obsahuje jeden velký šuplík s přihrádkou na prstýnky, tři velké a pohodlné boxy na nejrůznější bižu a zrcadlo, které se schovává pod víčkem :). 

Za mě je to, i za poměrně vyšší cenu (cca 1200 Kč), nejlepší běžně sehnatelná šperkovnice vůbec. Výhodou je i fakt, že je v každé kolekci, jen vždy s jiným vzhled, ovšem dispozičně stejná ;). 


 A na závěr vám přidávám i výběr mých aktuálních "bižu TOPek". 
Narovinu se přiznávám, že teď u mě vede zlatá barva. Mohla bych ji mít všude a kombinovat s kdečím, miluju ji ! Vážně. 
Ale ani na stříbro jsem nezanevřela, jen už jej nenosím tolik ;). 

Většinu bižu si teď pořizuji v I am...jednom z mých aktuálně nejoblíbenějších obchůdků ;). A pokud jej nemáte nikde při ruce nezoufejte, jejich bižu je běžně dostupné i v obchodech C&A. 

A co vy šperky? Milujete je? ....já se přiznám že moc, i když je ve finále nevynosím tak, jak bych chtěla.....kromě náušnic samozřejmě, ty miluju ! Ve všech barvách, druzích i velikostech ;).  


8 komentářů:

  1. Teda ta je nádherná :) Dostatečně velká a zároveň naprosto elegantní, vkusná, čistá :) Moc se mi líbí :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný, já moc doplňky nenosím, tak je mám jenom v takové drobné taštičce :/ ale hrozně mě lákají ty velké náhrdelníky :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mně by i tahle maxi byla malá, měla bych s tím svým nepořádkem něco udělat :D Ale je krásná, moc :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že jsem dlouho nenavštívila svůj oblíbený obchod Carpisa, protože jinak bych si šperkovnice všimla. Vypadá nádherně. Mám šperky po krabičkách asi na třech místech v bytě, nějaký řád by se hodil :-) Ze šperků nosím nejčastěji náušnice :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásná ale mne by nestačila, mam toho hodně, ne bizu ale stříbro a chtela bych si neco koupit, ale nevidela jsem nic co by se mi líbilo

    OdpovědětVymazat
  6. Cena je teda docela vysoká, ale vypadá krásně! A přesně tolik přihrádek by se mi hodilo :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...