středa 3. června 2015

Základem je hydratace !


Až notoricky známé heslo, řeknete si. Ale nese s sebou hodně ALE.
Právě proto jsme se rozhodla, že vám dneska, takhle při neděli sdělím svůj postoj k celé té hydratační euforii, kterou téměř fanaticky prožívá celý svět.



Všechny firmy totiž poslední dobou produkují kupu výrobků, které zaručují 100% hydrataci, jenže je to skutečně tak? A jak hydratovat když máte mastnou pleť? 

Tyhle a další otázky od vás často dostávám do zpráv, a tak jsem si řekla, že vám to zkusím odpovědět tak nějak kompletně ;). Nebo alespoň se o to pokusím ;).

Přiznám se, že i já sama jsem jednu dobu byla v úzkých ,Ve chvíli kdy už víte, že byste se o pleť měly nějakým způsobem správně starat, je těžké si najít ten svůj postup tak, aby byl efektivní, účelný a zároveň vyhovoval i vám samotným. 

Nejsem totiž z těch, kteří by v koupelně trávili dlouhé hodiny (pokud si ovšem netrhám obočí), ale spíš se snažím mít ranní i večerní péči během chvilky hotovou. 

A proto jsem se naučila kombinovat jak výrobky na svou mastnou pleť tak něco hydratačního ;). 

Přiznávám, ráno se zaměřuji spíš na to, abych si pleť hezky projasnila, dala jí základní péči v podobě séra a lehčího krému - přes léto klidně i s malinko gelovou složkou. 


Proto ráno používá zatím stále ještě proslulý krém od Clinique, nebo řadu od Lóréal Paris Skin Perfection, a teď přes léto klidně i lehký rozjasňující gel od Garnier. A když hydratace, tak pouze v podobě podkladové báze nebo séra. 

Zato večer, to se snažím se po celém dni alespoň trošičku hýčkat, pokud na to mám ještě energii a taky čas ;). 

Večer proto pleť v první řadě odlíčím, důkladněji vyčistím (klidně i masku) a pak vždy nanáším noční sérum, které teď aktuálně používám od Keihl´s a pak hydratují krémem, teď aktuálně používám a testuji od Dermacol a chystám se na Yves Rocher, který si mě získal už jen tím milým obalem ;). 

Proto dilema mezi zdravení pleti a hydratací jsem vyřešila tak, že lečím pod krémy a pak hydratuji. 
Zní to divně, vím, ale zatím to funguje (doufám ;-) ). 
Zvláště na smíšené pleti, která potřebuje obojí. 
Dřív jsem totiž dělala tu chybu, že jsem si tak vehementně pleť čistila a vysušovala, že se mi pak opravdu moc mastila, byla citlivá, zarudlá a stejně se na ní pupínky tvořily neuvěřitelnou rychlostí. 

Ovšem když jsem zvolnila, přestala šílet a začala hydratovat, pleť se mi vážně zlepšila, ozdravila se a a já se konečně, po letech peripetií uklidnila. 

Těžko se to popisuje. Ale nebojte, mám v plánu brzy natočit video právě na téma péče o pleť ;). 

A co máte vy, jako oblíbené produkty v péči o pleť, ať už v denní nebo ve večerní?



PS.: ať už se o pleť staráte jakkoliv, nezapomínejte na vitamíny ;), ty jsou totiž taky moc důležité !
O těch mých si můžete přečíst ZDE


5 komentářů:

  1. Momentálně používám krém od Ryoru s koenzymem Q10 :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/stin-v-akci-lily-lolo.html

    OdpovědětVymazat
  2. Sérum Kiehl´s bych ráda vyzkoušela, škoda že nemá v ČR víc prodejních míst. Mám smíšenou pleť a vyřešila jsem to tak, že krémem mažu pouze sušší části obličeje (bradu a tváře). Mastná místa nehydratuju. Večer dávám na celý obličej sérum Estée Lauder. docela mi tahle rutina vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám aktuálně od Biodermy krémy z řady Atoderm (používám spíše na noc, je super výživný) a Sebium hydratační, který mám pod makeup :)
    Mám i sérum Loreal Skin perfection a bohužel mi moc nevyhovuje - musím použít sérum, krém a makeup ihned po sobě, protože kdybych nechala krém vstřebat a makeup bych nanesla až po pár minutách, tak mi při nanášení díky séru "žmolkuje" pleť :(

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem například zjistila, že čím méně toho používám, tím to funguje lépe. Aktuálně střídám pouze dva krémy. Od Uriage s SPF 50, když trávím více času venku, a pak krém od Lush, který používám jako denní, noční i oční. Mycí gely jsou pro mě úplně zapovězené, takže se odličuju pouze micelárkou nebo olejem. Jako univerzální prostředek na kožní defekty v mé sbírce nesmí chybět aloe vera gel, který mohu aplikovat i na celý obličej místo krému.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já jsem poslední 2měsíce nadšená z obyčejného excipialu. Na noc u lipolotio a na den hydralotio ale nevím jestli se mi nezlepšila i změnou hladiny hormonů v těhotenství.... na tom hydralotio mi krásně drží makeup. Na odličováni mám zatím 3v1 od mary kay a chystám se zkusit hydrofilni odličovací olej. Aloe vera gel je taky super, hlavně teď kdz peče sluníčko.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...