středa 10. června 2015

Jak na domácí manikúru....aneb v 5-ti krocích





Výhodou práce ve zkrášlovacím salónu je to, že můžete diskutovat na velmi diskutovaná témata s těmi, kteří tomu opravdu rozumí. A tak když do našeho týmu přišla nová manikérka Lucka, hned jsem toho využila a poptala se jí na pár tipů pro domácí manikůru. A výsledkem je dnešní jednoduchý postup :). 

Já tedy zpravidla vždycky začínám tak, že si své nehty odlakuju, zapiluju a pak se dávám do ošetřování :). 

1. Začínám peelingem na ruce. Ano, můžete použít i ten na tělo, ale speciálně vyráběné peelingy na ruce jsou drsnější a obsahují mnohem víc oleje, takže jejich použití hned po prvním vyzkoušení poznáte. Já ten svůj sehnala v Douglas ;). Pak už stačí jen peeling smýt teplou vodou. 


2. Ve druhém kroku v peelingování pokračujeme, tentokrát speciálně na nehtech a jejich kůžičce, kterou pak ošetřím hned olejíčkem. 
Peeling na nehty používám aktuálně od Yves Rocher a olejíček z Douglas. 



3. Na další krok vám stačí pomerančové dřívko, kterým změklou a ošetřenou kůžičku zatlačíte. Já ji ze zásady nezastřihávám, ale někdo může ;). 



5. Na takto ošetřené a připravené nehty už pak dávám jenom podkladový lak, barevný lak a horní vrstvu, krém a je to hotovo :). 

Rychle, jednoduše a efektivně !

Ano existuje ještě mokrá varianta, ale na tu já povětšinou nemám moc času ;). A navíc, tahle dělá to co má ;). 



 Tak co zkusíte to taky? ;)

PS.: děkuji Yves Rocher za poskytnutí produktů do článku

10 komentářů:

  1. Mám podobný postup :) Já si vždy ještě nehty odmastím buď odlakovačem nebo přímo odmasťovačem na gel nehty. Lak mi vždy vydrží déle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem pozapomněla zmínit, ale je pravdou že to taky vždycky nedělám, nebo dělám tak že nehty odlakuju a rovnou nalakuju ;).

      Vymazat
  2. Na peelingy a péči o nehtovou kůžičku jsem moc velký lenivec :-D Nehty si jen nalakuju buď barevným lakem, výživnou péčí a nebo obojím dohromady jako ty a nechám zaschnout. Péči od SH mám taky, pořídila jsem ji hlavně kvůli problému s třepením a lámáním mých nehtů, ale nejsem si úplně místy, jestli je to účinný pomocník... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Já se vždycky hecnu ale flákám pleťové peelingy :-D. Nene? Jako já ještě taky nic moc nepozorují, ale na druhou stranu ne že by mi škodila ;).

      Vymazat
  3. Ďakujem za krásny postup, sú aj iné značky toho peelingu na nechtovú kožičku a olejíka? Nepoznám nikoho, kto pracuje s YR, tak si nemám možnosť objednať. Ďakujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko Yves Rocher mají eshop a obchůdky klidně si to můžeš objednat až domů ;), jinak jsou i jiné značky co to mají, např. Avon něco měl určitě a pak Essence v drogerii mají :).

      Vymazat
  4. Super článek Leni, ten lak od Sally Hansen mám také a je super a hodně se mi líbí i ten lak od Yves Rocher, ten odstín je úžasný :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu, ty mě vždycky tak hezky pochválíš, to je potom radost psát ;).

      Vymazat
  5. Skvělý článek, ten se mi líbil :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...