pátek 5. června 2015

Desatero pro hezké opálení

  
Vím, teď asi čekáte ty otřepané rady, které čtete všude jinde, ne že bych je sama nedodržovala (většinou ehm), ale rozhodla jsem se to pojmout trošku víc jako já.
Takže dnešní 10 rad bude dle mého gusta….a taky mých zkušeností ;).




1.       Letní sezóna si žádá přípravu, a proto pokud máte rádi bronzovou barvu, navštivte raději párkrát solárium, nebo alespoň používejte krém se samoopalovací složkou. Je to lepší než se hned na prvním sluníčku spálit (a taky šetrnější pro vaši kůži).
2.       Pokožku pořádně hydratujte, nejlépe ráno, večer a taky před každým sluněním a po něm. Vyhnete se předčasnému stárnutí, nepříjemnému pnutí a navíc si pak pokožka uchová hezkou vůni. Tedy pokud zvolíte něco co voní, já poslední dobou miluji tělová mléka od Dermacolu a taky Oil Beauty od Garnier, ten je úžasný, skvěle hydratuje a k tomu božsky a jemně voní.
3.       Pokud se nebojíte a soláriu nevěříte, a chcete být bronz, pak vám před sezónou doporučuji zkusit samoopalovací mléko od Dermacol, zkoušela jsem jich víc, ale tohle mi dělalo zatím nejlepší barvičku. Ne mrkvovou, ani žloutenkovou ale kávovou, což bylo vždycky mým cílem.


4.       Jestliže se chcete vyhnout nepříjemným skvrnám po samoopalovacím mléku, mám pro vás hned 3 doporučení!
·         Za prvé, kůže musí být hydratovaná, jinak se mléko špatně vstřebá a má tendenci dělat nepříjemné fleky.
·         Za druhé, pro lepší efekt den před použitím samoopalovací kosmetiky použijte tělový peeling. Nejen se že kůži hezky prokrví, odstraní šupinky a zajistí vám svěží a zdravý vzhled.
·         A konečně za třetí, krém řádně vmasírujte do pokožky a dejte mu chvilku na vstřebání. Pokud se bojíte, smíchejte si jej s vaším oblíbeným tělovým mlékem, efekt sice nebude tak znatelný, ale vyhnete se zbytečným komplikacím v podobě nevzhledných skvrn.



5.       Před návštěvou solária raději dobře zvažte jeho sílu a kup solární kosmetiky. A nezapomeňte, že ani solária dneska nejsou zázračné ;). Tudíž jedna návštěva z vás černocha neudělá ;).
6.       Než vyjdete na slunce, pamatujte na fakt, že jste středoevropani (tedy většinou) proto to nepřehánějte! Je teprve začátek sezóny, sluníčka si ještě užijete dost, a za to riziko vám a nevzhledné popáleniny vám to nestojí.
7.       Nejlepší čas pro slunění je sice od 14:00 do večera, ale i tak používejte krémy s ochranným faktorem. Nebojte se ani těch s vyšší ochranou, i přes ně se totiž hezky opálíte.
8.       Kvalitní kosmetika je základ! Proto se nespokojte jenom s Astridem a zkuste zapátrat po něčem kvalitnějším, kůže se vám za to odmění ;).
9.       Krémy nešetřete a nepočítejte s tím, že jeden nátěr za den vás ochrání. To tedy ne!

10.   A konečně za desáté, nezapomínejte ani na ochranu rtů, uší, obličeje a dalších částí, těla, na které se často zapomíná (včetně vlasů !!!!!), a které potřebují také ochranu. A taky na čepec, protože věřte mi, nic nebolí tak jako spálená pěšinka ! :-D. 



Máte taky nějaké své tipy a triky kterých se držíte ? :)


3 komentáře:

  1. Super článek Leni, se všemi body naprosto souhlasím včetně samoopalováku od Dermacolu, dělá vážně super barvu a navíc i příjemně voní :)

    Spotřebováno: Květen 2015

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/stin-v-akci-lily-lolo.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám doma samoopalovací mléko od Lorealu Sublime Bronze (moje první zkušenost) a pořídila jsem si ho na základě pochvalných recenzí. Má barva kůže je obvykle bílá jako stěna, takže samoopalovák je docela slušný pomocník aspoň na nohy :) Používám ho také buď smíchaný s tělovým mlékem 1:1 a nebo se nejdříve namažu tělovým mlékem a potom samoopalovacím :) Občas mi ale dělá skvrny okolo kotníku a na nártech, což mě moc netěší :(
    Jinak se hodně rychle spálím a ne vždy se namažu O:) Takže Panthenol je pro mě věrný společník po opalování apod. :)
    Bohužel na pravidelnou hydrataci kůže mě asi nikdy neužije :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...