středa 13. května 2015

Aqua light

Začnu asi trochu odpudivě, ale poslední dobou se mi ve vlasech začaly dělat takové malé stroupky, které mě dováděly k šílenství. Měla jsem tendenci si je neustále osahávat, oškrabávat a zkoumat, proto jsem trávila hodiny před zrcadlem a s rukama ve vlasech.
Nebylo to nic příjemného, to vám nemusím vysvětlovat, ale dlouho jsem nemohla přijít na to, proč mě tahle soukromá apokalypsa potkala.
A už na to možná ani nepřijdu, každopádně mám velké podezření na suchou nebo podrážděnou pokožku hlavy, ovšem po změně šampónu se situace zlepšila k lepšímu :).

Hlava už mě tolik nesvědí, stroupky se netvoří a já mám svatý a blažený klid.





A co že to bylo za zázrak? Pantene PRO-V AQUA LIGHT, který mi sedl jako ulitý. Celá nová kolekce šamponů a kondicionérů obsahuje antioxidanty, které pomáhají neutralizovat nadměrné množství mědi ve vlasech, která se dam dostává z vody. 

Řeknete si měď, ta přece není pro tělo škodlivá, ale údajně uvnitř vlasů štěpí proteiny a lipidy a to pak způsobuje to, že je vlas narušený a může třepit a lámat. 

Já osobně jsem ocenila hlavně to, že je šampon čirý, mírně parfemovaný, hezky se s ním pracuje a plní to co má !
Myslím že na léto, je to super věc, která by neměla chybět (teď nemyslím šampon všeobecně, i když si prý část z nás - českých žen - sama tomu nevěřím, myje vlasy sprcháčem, to jako vážně? Sprcháčem? :-O). 

Prosím, vy to nedělejte, myslím že sprcháč, ač sebekvalitnější nebude úplně ok :). 

Já se jdu připravovat na zápočty, a vy si tuhle novinku určitě mrkněte ;). Vážně stojí zato :). 





11 komentářů:

  1. Určitě ho zkusím, mám podobné problémy a byly i časy, kdy mě to dohnalo na kožní, kde jsem dostala nějaké věci na předpis a dehtový šampon, který opravdu nevoní :-) ale poté co se mi pokožka hlavy vyléčila už si dávám pozor, Tenkrát mi to způsobila Shauma ta hnědá, myslím, že je na objem vlasů.... neříkám , že ten šampon je špatný , ale mě prostě nesedl, poté se mi to stalo ještě párkrát, na vině může být i stres, ale pokaždé se mi to podařilo stáhnout šamponem Head&shoulders, a po pár použitích po strupech ani památky a to podotýkám, že jsem měla i místa kde mi pokožka mokvala, opravdu nic příjemného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow :/, tak to já zase tak hrozné neměla, podezření na drogérkový šampon mám ale taky :(, bohužel na Fructis. Ale todle mi vážně nic neudělalo a stroupky už mám taky pryč, naštěstí.

      Vymazat
  2. Na něj se ráda mrknu, skvělý článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/tag-17-otazek.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tento šampon znám, ale nepoužívám jo. Ale z této řady nějaké produkty mám doma. Skvělý článek.

    Zvu tě na můj blog www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! Já jsem akorát přečetla snad deset kladných recenzí na tento šampón a při nejbližší návštěvě drogérie si ho koupím, protože by mi dle popisu mohl vyhovovat. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento šampon mám na wishlistu. Jen nejdřív potřebuju dopotřebovat něco ze stávající sbírky.

    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju moc za tip Leni :) Taky mám problém se suchou pokožkou hlavy a žádny šampon mi nepomáhá :( Určitě ho musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač Romi :). Mně pomohl, a hlavně pořizovací cena není nijak vysoká...zvlášť když na něj ještě natrefíš někde v akci ;).

      Vymazat
  7. Tak tento šampón jsem si taky oblíbila a chválím ho kudy chodím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to je super ! Důkaz že je vážně dobrej ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...